Splošno
Forum za to, ono in sploh vse. Upamo, da se bomo tu čim več pogovarjali in izmenjevali znanja, opisovali svoje dileme pri poučevanju, prosili za pomoč in dajali nasvete ....
Forum za to, ono in sploh vse. Upamo, da se bomo tu čim več pogovarjali in izmenjevali znanja, opisovali svoje dileme pri poučevanju, prosili za pomoč in dajali nasvete ....
Podatki za plakat: https://docs.google.com/spreadsheets/d/10BT021SILeWXgzY8lEtSSPOQrJC07tF7/edit?usp=sharing&ouid=109122481752668642414&rtpof=true&sd=true
in mapo predstavitvene slike projektov https://drive.google.com/drive/folders/1xHuzjMDt48ipwYiqMDOnRVzLyOrf7Hf4?usp=sharing
Dodajte datoteko v formatu odt in v pdf. Datoteka naj se imenuje
[OŠ|SŠ]_[Mat|Fiz|Kem|Bio|Teh|...]_ImeProjekta_Vn.
Stare različice pustite, pač le povečate n v Vn.
======= V I Z I T K E ==========
======= 2022/23 - MINUT NAPOJ ==========
======= 2023/24 - MINUT NAPOJ II ==========
Vabilo na predavanja ob 10:45-11 na FERI UM v učilnici Alfa
Predstavitev za KATARINo
VIVID
The ISSEP proceedings are published in the Springer LNCS series. For ISSEP 2023, the Springer proceedings are available here as LNCS vol. 14296 (doi:10.1007/978-3-031-44900-0) and the local proceedings are published on Zenodo here (doi:10.5281/zenodo.10015799). Both are published in open access.
Here are the past volumes of ISSEP on Springer Link.
Obravnavali smo članek Bridging the Gap: Infusing Natural Science Classes with Computer Science Concepts and Skills - na koncu Springer proceedings (doi:10.1007/978-3-031-44900-0)
Dnevni red
======= predstavitve ==========
Ideje za strokovno ekskurzijo:
Program za 25. 3.
FRI, ob 9:45 v P20 in P21, pridite s prenosniki
predviden konec okoli 14h - 15h
URNIK:
In to udeleženci delavnice julija 2023
Manjka K. Livk
So pa člani skupine MINUT NAPOJ 2 tudi drugi, ki žal niso bili na delavnici: Anja, Darja, Gabrijela ...
Vsak projekt bo imel svojo Temo. Trenutno so naslovi projektov provizorični in jih boste seveda spremenili!
Vsaka skupina pripravi končno različico svojega pribl. 200 besednega opisa projekta. Ta opis je namenjen temu, da pritegne druge učitelje, da bi pomislili, da bi še oni izvedli tak projekt. Vključuje:
Da bomo vodili "zgodovino", kako so se razvijali naši projekti, predlagam, da vedno, ko naredimo kakšno spremembo glede ideje projekta, naredimo najprej kopijo obstoječega projekta in mu k imenu dodamo Vx, kjer je x zaporedna številka. Popravljamo seveda to kopijo.
Odpovedani projekti:
Kameleon: biologija, OŠ
Ker želimo slediti uspešnosti tega projekta bomo izvedli kar nekaj anket. Anketo bodo izpolnili učenci/dijaki (in sodelujoči učitelji - eno vrsto učitelji MINUT in drugo učitelji RIN) pred začetkom aktivnosti in po aktivnosti. V osnovi so ankete za učence med posameznimi temami (vsemi osmimi) enake, razlikujejo pa so po treh vprašanjih, s katerimi preverjamo osnovno vedenje o RIN konceptih (in upamo, da bomo opazili izboljšanje).
Ankete pred in potem so (v glavnem) različne, se pa vprašanja v PO anketi navezujejo na tista iz PRED ankete. Povezava med PO in PRED anketo je preko vzdevka, ki si ga izberejo učenci (v upanju, da bod pri tem "resni")
Torej dejansko je bilo potrebno sestaviti 6 tipov anket (PRE: učenec, učitelj RIN, učitelj MINUT in PO: učenec, učitelj RIN, učitelj MINUT), s tem, da sta se obe namenjeni učencem pojavili v 8 oblikah.
Vsak projektni par bo potem dobil vse rezultate "svojih" dijakov. Domenili se bomo, kakšne osnovne analize boste potem opravili (za svoj projekt). Andrej, Rok, Irena in Matija pa so zadolženi, da naredijo "globalno" analizo vseh rezultatov, ter analizo učiteljskih anket.
V mapi spodaj so zbrani PDF-ji (kot jih naredi 1KA) s tistimi anketami, ki so že dokončno pripravljene. V teh dneh naj bi se pojavile še manjkajoče! Poglejte si tista za učence, tako, da boste lahko "svetovali" učencem.
V gradivu spodaj pa so navedene povezave, preko katerih učenci/dijaki in učitelji izpolnjujejo ankete. Prosim, da res za svoj projekt učencem/dijakom posredujete prave (za učitelje so za vse projekte ankete enake), čeprav eno vprašanje sprašuje tudi po imenu projekta.
In še enkrat - prosite učence/dijake, da si na smiseln način izmislijo vzdevke (da bodo različni) in da si jih zapomnijo in v PO anketi navedejo istega!
V datoteki Opisi gradiv o MINUT in CS junij 2022 so zbrani kratki opisi, za kaj gre pri določenih gradivih, ki so na voljo v mapi Gradiva dodana junija 2022
Gradiva, predlagana s strani skupin
Tu so gradiva, ki jih predlaga skupina X [namesto X je naslov vašega projekta]
Njihovi opisi so v datoteki Opisi gradiv skupine X