Strani spletnega mesta
Sodelujoči
Splošne informacije
1. srečanje, 19. 10. - Uvod, Osnovni algoritmi na ...
2. srečanje, 2. 11. - Osnovne podatkovne strukture
3. srečanje, 16. 11. - Osnovni algoritmi na seznam...
4. srečanje, 30. 11. - Osnove strategije reševanja...
5. srečanje, 14. 12. - Dinamično programiranje 1
6. srečanje, 11. 1. - Dinamično programiranje 2
7. srečanje, 25. 1. - Osnovni algoritmi na grafih
8. srečanje, torek, 9. 2. - Najkrajše poti v grafih
9. srečanje, 1. 3. - Minimalna vpeta drevesa
ZOTKS tekmovanje v programiranju - 13. 3.
10. srečanje, 15. 3. - Napredne podatkovne strukture
RTK - 27. 3.
11. srečanje, 29. 3. - Geometrija
12. srečanje, 12. 4. - Uporabe DFS
13. srečanje, 3. 5. - Dinamično programiranje 3
14. srečanje, 17. 5. - Izbrana poglavja
končno izbirno tekmovanje - 22. 5.
Mojstri učitelji
ACM RTK
ACM Bober
Programiranje v višji prestavi
Srednja šola
Razno
Plagiatorstvo
Očitno moramo na začetku priprav razjasniti par stvari glede plagiatorstva. Nekaterim se namreč zdi sprejemljivo oddajanje tujih rešitev za domače naloge. S tem se nič ne naučite, kar je pravzaprav samo vaša težava. Bolj problematično pa je, da si s tem pridobite neupravičeno prednost pred ostalimi udeleženci, ki so se morali pošteno potruditi.
Domače naloge izvirajo iz starih tekmovanj na Codeforces. Vira naloge ni težko najti. Hitra poizvedba na Google-u https://www.google.com/search?q=%22Primes+and+Multiplication%22+codeforces vas pripelje do strani z nalogo https://codeforces.com/problemset/problem/1228/C , ta pa naprej do tekmovanja z oddajami tekmovalcev https://codeforces.com/contest/1228 in opisa rešitev nalog s tekmovanja (t.i. "tutorial") https://codeforces.com/blog/entry/70162 .
Če se neuspešno trudite rešiti domačo nalogo, je celo priporočljivo, da se o rešitvi pogovarjate s sošolci ali pa poiščete tutorial na Codeforces. Opisi rešitev so tipično kratki in podajo samo glavno idejo. Sami pa morate to idejo razumeti, implementirati in pomisliti na vse podrobnosti, ki so izpuščene. Pri tem pa se lahko veliko naučite, saj nikakor ni tako trivialno, kot se morda sliši. Niti približno pa ni sprejemljivo, da oddate tujo rešitev (morda malenkost popravljeno).
Kogar zalotimo pri plagiatorstvu bo zaradi svojega neetičnega obnašanja izgubil možnost kvalificiranja v ekipo.
Zadnja sprememba: Thursday, 5 November 2020, 10:45