- Učitelj: Gregor Anželj
- Učitelj: Andrej Brodnik
- Učitelj: Vilma Brodnik
- Učitelj: Špela Frantar
Kako ugotovimo, kateri v dolgi vrsti smo, ne da bi šteli ljudi pred seboj? Kako čim hitreje razvrstimo karte po velikosti? Kako lahko računalnik s kar najmanj poskusi ugane izbrano število? Kako z računalnikom narišemo Pitagorovo drevo, Kochovo snežinko in preprogo Sierpinskega? Vse to in še več boste izvedeli na delavnici, kjer bomo svoja spoznanja uporabili tudi za sestavljanje programov v programu Snap!, ki je podoben Scratchu.
Kako razložiti: zakrivanje, modularizacijo, posploševanje, rekurzijo in časovno zahtevnost.
Posodobitveni program Inofrmatika je tudi znanost.
Formalni jeziki in avtomati
Posodobitveni program Informatika je tudi znanost v šolskem letu 2016/17.
- Učitelj: Gregor Anželj
- Učitelj: Andrej Brodnik
- Učitelj: Matevž Jekovec
- Učitelj: Matija Lokar
- Učitelj: Nataša Mori
- Učitelj: Gregor Anželj
- Učitelj: Andrej Brodnik
- Učitelj: Vilma Brodnik
- Učitelj: Špela Frantar