Še prostih mest: 8
Vsebina: Ogledali si bomo več tem s področja poučevanja programiranja. V obliki odprtega razgovora bomo obdelali 10 nasvetov pri poučevanju programiranja (glede na več raziskovalnih projektov).
Ukvarjali se bomo s potjo od reševanja problemov brez računalnika do konkretne kode. Npr. ogledali si bomo, kako poiščemo največje število med danimi in zakaj ni dobro, da pri razlagi napišemo na tablo 6, 7 števil in med njimi iščemo največjega, ampak si raje pomagamo z narobe obrnjenimi listki...
Spoznali bomo Parsonov tip vprašanj in uporabo pri poučevanju programiranja. Pri Parsonovem tipu vprašanj gre za to, imamo za dan problem že napisano rešitev, program, a s premešanimi vrsticami. Naloga je, vrstice urediti v pravilni vrstni red. Imamo nekaj podtipov: nalogo rešujemo tako, da le pravilno uredimo vrstice (zamikanje je OK, ni odvečnih vrstic ...), vrstice niso zamaknjene, ampak moramo za zamike poskrbeti sami, med vrsticami so lahko tudi odvečne, v "bloku" (enoti, ki jo premikamo) je lahko ena vrstica, lahko pa blok sestavlja več vrstic, ki so seveda v pravem vrstnem redu in vse pravilno zamaknjene [sam blok pa lahko je/ni pravilno zamaknjen] ...
Prav tako si bomo ogledali nabor večizbirnih vprašanj (Cantenbury Question Bank, project Quantum) in še kaj.
Urnik:
- torek 13. 11. 16:00 - 19:30 (4 šol. ure)
- 4h delo na daljavo + videokonferenca - datum po dogovoru med udeleženci
- petek 23. 11. 15:00 - 19:00 (4 šol. ure) [PREDVIDOMA]
- 4h delo na daljavo + videokonferenca - datum po dogovoru med udeleženci