Predlagam, da do jutri (sreda 24. 4.) sporočite, katero temo boste predavali na naslednji VOX konferenci ...
Zelo zanimiva tema bi npr. bila predstavitev vaše zadnje kontrolne naloge in rezultatov - tipičnih napak ali pa predstavitev tega, kaj ste delali z dijaki v zadnjem mesecu, kaj je bilo dobro, kaj malo manj dobro, kaj bi spremenili, za kaj iščete ideje ...
Če pa menite, da nimate sami nobene teme, ki bi jo predstavili kolegom, potem pa predlagajte sami temo (in po možnosti še osebo, ki bi jo lahko predavala)
Torej - pričakujem odgovor prav vseh vas!
Pozdravljeni,
mene pa zanima, če kdo vključuje v svoj pouk v prvem letniku tudi poglavje o kriptografiji in na kakšen način to naredite. Koliko ur temu namenite?
lp Romana
Romana,
z dijaki (2.letnik, program tehnik elektronskih komunikacij) najprej delam Cezarjevo šifro (šifrirati in dešifrirati morajo ime in priimek neke osebe). Nato jim predstavim Vigenerjev kvadrat (zapisan v excelu). Dijaki morajo šifrirati in dešifrirati sporočilo v dolžini enega stavka - ročno. Potem pa jim pokažem program v pythonu, ki to naredi mimogrede :) Seveda to izkoristim za povabilo v krožek fizičnega programiranja.
Za razlago, vaje in točkovanje izdelka porabim 4 šolske ure.
MMG, lepo in zelo močno (simetrično) šifriranje je naključni bitni niz, ki je ključ, ter ga XOR z besedilom.
LPA
Jaz temu namenim premalo ur :(
Običajno eno uro v 2. letniku pokažem video:
in se še malo pogovorimo.
Spoštovana skupnost - mojstri učitelji!
Saj razumem, da ste vsi zelo zasedeni, obremenjeni ... Sem pa trdno prepričan, da si z aktivnim sodelovanjem v skupnosti na dolgi rok olajšamo naše delo, pridobimo čas, naredimo naše poučevanje boljše, bolj zanimivo ... ker končno - /sem trdno prepričan, da to velja za vse vas/ učimo zato, ker nam je to (vsaj včasih ;-) ) všeč in ne zato, ker pač moramo imeti neko službo.
In enostavno imam slab občutek, da ves čas samo težim, kdaj se bo kaj naredilo, zgodilo ... Ampak res si želim v tej naši ljubi državi določene stvari premakniti ... In ena od teh je, da bi imeli res aktivno skupnost tistih, ki se ukvarjamo s poučevanjem računalništva. In pri aktivnost mislim predvsem na stvari, ki so povezane s tem, kako bolje prenašati znanje na učence in dijake - torej na izmenjavo izkušenj, mnenj, gradiv ...
In ena od (po moje) koristnih stvari so te naše VOX konference in zelo mi je všeč, da smo jih letos izpeljali kar nekaj. Ampak - ali vas res ne morem "premakniti", da bi bili tudi vsi vi pripravljeni kaj povedati, da bi npr. imeli možnost izbiranja, kaj je najbolj aktualno, da bi te zadeve bile snežna kepa, ki bi na koncu pobrala večino učiteljev RIN, ko bi te zadeve res bile "pod mus" [brez prisile, le zaradi posameznikovega osebnega občutka], če hočeš učiti računalništvo ...
Seveda pa se lahko o vsem zgoraj napisanem motim in gledam na stvari iz napačnega kota.
A vseeno - ponovno
Predlagam, da sporočite, katero temo boste predavali na naslednji VOX konferenci ...
Zelo zanimiva tema bi npr. bila predstavitev vaše zadnje kontrolne naloge in rezultatov - tipičnih napak ali pa predstavitev tega, kaj ste delali z dijaki v zadnjem mesecu, kaj je bilo dobro, kaj malo manj dobro, kaj bi spremenili, za kaj iščete ideje ...
Če pa menite, da nimate sami nobene teme, ki bi jo predstavili kolegom, potem pa predlagajte sami temo (in po možnosti še osebo, ki bi jo lahko predavala)
Torej - pričakujem odgovor prav vseh vas!
Jaz predlagam, da v avgustu štartamo v živo s primeri kot so kontrolne naloge, ipd. Mislim, da to veliko lažje in bolj učinkovito naredimo ko se vidimo v živo. Lahko bi zgradili tudi kakšno bazo vprašanj urejenih po temah.
Za VOX konference so bolj primerne oblike kot smo imeli sedaj (eden predstavi in potem vprašanja in debata)
Kako pa je s temo verižni bloki?
Jaz bi lahko predstavila kakšne primere, ki so jih dijaki naredili z malino in Sense HATom, čeprav si ne predstavljam kako bi to tehnično to izvedla in do 8. maja me čaka še polno popravljanja nalog.
Lp, Marina