Upamo, da ste že imeli čas in ste si ogledali tako naše opažanja glede vaših projektov, kot tudi kaj pripravljajo kolegi. V teh tednih pred delavnico boste imeli naslednje zadolžitve:
Pripravo strukturirane različice projekta [do konca julija]
Branje, opisovanje in iskanje gradiv s področja povezave MINUT in RIN [do 20. avgusta]
Ogled ostalih projektov
Večino aktivnosti našega prvega dne delavnice (torek, 23. 8.) bomo posvetili predstavitvi vaših projektov, refleksiji nanje s predlogi za dopolnitve / izboljšanja / …
Strukturirana različica projekta naj vsebuje /v tem vrstnem redu/:
Naslov projekta (trenutno so objavljeni le “delovni naslovi”)
Komu je projekt namenjen [npr. druga triada OŠ, 1. letnik Gimnazije]
Kratek, nekaj vrstični opis projekta [opis namenjen učitelju]
Kratek, nekaj vrstični opis projekta [opis namenjen učencu]
Razdelana temeljna znanja iz RIN in iz drugega predmetnega področja
Našteti operativni učni cilji
Okvirna časovna opredelitev projekta (npr. 3 ure dela v učilnici, 5 ur samostojnega dela učencev)
Opis projekta, opremljen tudi z izvedbenim načrtom [v kakšnem vrstnem redu se boste lotili projekta]
Predvideni "konkretni izdelki" (npr. 3x učni list, 5 nalog za Projekt Tomo, izdelek z MicroBit kontrolerjem in navodila za izdelavo, učna priprava za učitelja, ...)
To strukturirano različico zapišite kar v spletno učilnico pod “vaš” projekt. Predlagamo tudi, da objavljate “vmesne” različice (obstoječa je V0, naslednja V1, …) saj bo zelo dobro (koristno, zanimivo, uporabno, …) slediti razvoju teh projektov. Pričakujemo, da boste ob predstavitvi v torek nekako vsaj pri V3 ali V4.
Seveda smo vam pri izdelavi katerekoli različice vaših projektov na voljo za pomoč, nasvete … Obrnite se kar na napoj@404.si (ali pa kar direktno na koga od nas). Prav tako bomo spremljali vaše aktivnosti v spletni učilnici in po potrebi komentirali tudi vaše razvojne različice.
Branje, opisovanje in iskanje gradiv s področja povezave predmetov MINUT in RIN
Verjetno (upamo ;-) ) ste si v spletni učilnici že pogledali razdelek “Teorija”. Tega smo sedaj preimenovali v “Tuja gradiva, članki, povezave …”, kar bolj odraža namen razdelka.
V tem razdelku bomo zbirali različne (tuje) izdelke ter povezave (linki) s področja povezave predmetov MINUT in RIN.
V sklopu skupine poiščite vsaj tri vire, jih opišite in pravilno navedite (način navajanja si lahko ogledate na https://www.chicagomanualofstyle.org/home.html. Pri navajanju virov in seznamu literature je najbolje, če upoštevate APA standard (6. izdaja). V pomoč vam je lahko dokument na spletni strani https://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Knjiznica/Datoteke/apa_citiranje.pdf )
Prav tako opišite vsaj eno od še neopisanih gradiv med tistimi v Gradiva dodana junija 2022. Za vzorec opisovanje si lahko pogledate že objavljena gradiva za junij 2022.
Vsi sodelujoči imate v tej učilnici "pravice učitelja". Torej lahko dodajate gradiva, spreminjate gradiva (npr. naslov razdelka z vašim projektom ...).
V primeru težav, javite!
Pozdravljeni!
Upam, da vsi uživate zaslužene počitnice. Vmes pa zagotovo najdete tudi kaj časa za pripravo aktivnosti v naslednjem šolskem letu. Zato bi vas opomnil, da smo se dogovorili, da naj bi do konca julija pripravili strukturirano različico projekta. Da vam ne bo potrebno gledati prejšnjih sporočil:
Na osnovi opomb, ki smo jih napisali k vašemu opisu projekta in vaših s sončnimi žarki (teh letos res ne manjka ;-) ) vzpodbujenih premislekov, naredite nov opis projekta, ki ga objavite v vašem razdelku v spletni učilnici.
Čimprej torej pripravite predlog projekta, da bomo potem do začetka delavnice lahko naredili še par "iteracij".
Strukturirana različica projekta naj vsebuje /v tem vrstnem redu/:
Naslov projekta (trenutno so objavljeni le “delovni naslovi”)
Komu je projekt namenjen [npr. druga triada OŠ, 1. letnik Gimnazije]
Kratek, nekaj vrstični opis projekta [opis namenjen učitelju]
Kratek, nekaj vrstični opis projekta [opis namenjen učencu]
Razdelana temeljna znanja iz RIN in iz drugega predmetnega področja /torej o čem bo govora s stališča RIN in predmeta, na katerega se navezujemo/
Našteti operativni učni cilji
Okvirna časovna opredelitev projekta (npr. 3 ure dela v učilnici, 5 ur samostojnega dela učencev)
Opis projekta, opremljen tudi z izvedbenim načrtom [v kakšnem vrstnem redu se boste lotili tem projekta]
Predvideni "konkretni izdelki" (npr. 3x učni list, 5 nalog za Projekt Tomo, izdelek z MicroBit kontrolerjem in navodila za izdelavo, učna priprava za učitelja, ...)