4. naloga

Palačinke

Mihec je navdušen nad palačinkami, zato si jih navadno speče ogromno. Poleg palačink pa ga skoraj še bolj navdušuje prelaganje le-teh. Prelaga jih na poseben način. Pred vsakim prelaganjem si izmisli poljubno naravno število k (med 1 in številom palačink), nato prime kup, sestavljen iz zgornjih k palačink, ga obrne na glavo in nanj (v enakem vrstnem redu, kot so bile do sedaj) postavi ostanek kupa. Tokrat je malo pretiraval v količni palačink, pa še vsaka je malo drugačna, zato te je prosil za pomoč pri simuliranju igre.

Opiši postopek ali napiši program (karkoli ti je lažje), ki simulira potek obračanja palačink, pri čemer palačinke zaradi preprostosti označimo z naravnimi števili od 1 do n. V prvi vrstici standardnega vhoda se nahaja naravno število n > 1, ki predstavlja število palačink. Na začetku so palačinke zložene na kupu tako, da je na dnu palačinka številka 1, potem pa si po vrsti sledijo palačinke do vrhnje, ki je označena s številko n. S standardnega vhoda nato do konca beri cela števila (od vključno 0 do vključno n), ki so zapisana vsaka v svoji vrstici. Če je to število večje od 0, potem ustrezno obrni Mihčev kup palačink, če pa je to število enako 0, potem Mihca zanima celotno zaporedje palačink na kupu od spodaj navzdol in ga ustrezno izpiši.

Zaželeno je, da je tvoj postopek čim bolj učinkovit. Pri tem lahko predpostaviš, da so števila k v povprečju majhna v primerjavi z n in da bo zahtev po izpisu celotnega zaporedja malo v primerjavi s številom obračanj.

Primer vhoda:
5
2
0
3
0
2
4
1
0

Pripadajoči izhod:
5 4 1 2 3
3 2 1 5 4
4 1 2 3 5