Naloga

Navigacijska naprava ima na dotik občutljiv zaslon, na katerem se izriše tipkovnica, prek katere lahko vnesemo ime kraja, kamor smo namenjeni. Izbira med kraji je omejena na sto krajev.

Da olajšamo vnos in zmanjšamo možnost napake, so na narisani (virtualni) tipkovnici ob vnosu vsake naslednje črke imena prikazane le tiste tipke/črke, ki še lahko pridejo v poštev na tem mestu glede na omejen nabor krajev in glede na dosedaj vnesene črke.


Napiši podprogram NaslednjeCrke, ki bo kot parameter dobil niz, ki ga je uporabnik doslej že vnesel, tvoj podprogram pa naj izpiše vse možne črke, ki pridejo v poštev kot naslednja črka v imenu kraja. Predpostaviš lahko, da je vseh 100 možnih krajevnih imen že shranjeno v neki tabeli nizov (njeno ime si lahko izbereš sam). Da se izognemo zapletom, predpostavimo, da nastopajo v imenih le male črke angleške abecede in nobeni drugi znaki, namesto znakov s strešicami pa stojijo črke c, s, z.


Naslednji primer ilustrira vnos črk c, e, l, j, e in možen vsakokratni izpis naslednjih črk - pri tem smo si pomagali s seznamom imen slovenskih krajev:

NaslednjeCrke("")
izpiše
abcdefghijklmnoprstuvz
NaslednjeCrke("c")
izpiše
aeimoruv
NaslednjeCrke("ce")
izpiše
bcdghklmnprstz
NaslednjeCrke("cel")
izpiše
eijo
NaslednjeCrke("celj")
izpiše
e
NaslednjeCrke("celje")
izpiše prazen niz




Tvoj podprogram naj bo takšne oblike:

void NaslednjeCrke(char *s); /* v C/C++ */
procedure NaslednjeCrke(s: string); { v pascalu }
public static void naslednjeCrke(String s); // v javi
def NaslednjeCrke(s): ... # v pythonu