Na kratko se predstavite drugim udeležencem ...
Sem Matija Lokar. Doma sem iz Kranja, zaposlen pa na Fakulteti za matematiko in fiziko Univerze v Ljubljani. Po osnovni izobrazbi sem matematik, a ves čas se ukvarjam (tudi) z računalništvom,. Zanima me vrsta stvari, na strokovnem področju pa predvsem:
- poučevanje programiranja (predvsem začetnikov na različnih stopnjah)
- uporaba IKT pri poučevanju matematike
- gradnja učnih skupnosti (NAPOJ, webinarji IZZIVI poučevanja, ...)
- Uporaba avtomatskega preverjanja kode (https://www.projekt-tomo.si/, pisek.acm.si, ...)
- ...
Kaj več pa kasneje ....
Sem Nastja Lasič. Stanujem v Zgornjih Pirničah in sem zaposlena na Gimnaziji Šentvid, kjer že vrsto let poučujem informatiko. Redno se udeležujem srečanj učiteljev informatike in sem sodelovala že v prvih projektih NAPOJ. Zanimajo me načini poučevanja informatike predvsem za gimnazijce.
Moje ime je Sergeja Kulovec in sem učiteljica matematike in fizike na OŠ Toma Brejca v Kamniku. Poskušam iti v korak s časom, čeprav imam še vedno najraje zeleno tablo in kredo ter veliko poskusov z napakami, na katerih se učimo. Naša mladina me spodbuja tudi pri digitalizaciji in tako sem se znašla v tem projektu. Najbolj sem navdušena nad medpredmetnim povezovanjem, kar pa je trenutno trend s STEAM izobraževanjem. Veselim se novih idej.
Sem Roman Bobnarič. Trenutno delam na dveh šolah - OŠ Ormož in Gimnaziji Ormož.
Na OŠ kot ROID, na gimnaziji pa kot fizik in nekaj kot informatik. Tako, da imam pestre dneve, ker mi jo vedno znova kdo zagode.
Kar se tiče samega dela že sedaj uporabljam veliko IKT pri pouku fizike, ki bi ga pa želel še nadgraditi in primerno oblikovati in zapisati. Nekako sem se tudi zato odločil za sodelovanje.
Sem Andreja Šet Anžič, doma iz Polzele, poučujem pa na Srednji šoli Domžale, 1. letnik Gimnazijcev ter različne strokovne module na smeri Tehnik računalništva.
Zanimajo me predvsem področja izdelave video vsebin, animacij ter kako to vpeti v samo predstavitev snovi.
Sem Irena Nančovska Šerbec. Na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani učim bodoče učitelje, večinoma dvopredmetne učitelje računalništva in *. S programiranjem mikrokrmilnikov in (ro)botov razvijamo MINUT projekte. S študenti izvajam delavnice in druge aktivnosti za osnovnošolce s področja uvodnega programiranja ter MINUT za poularizacijo računalništva.
Zanima me:
- poučevanje uvodnega programiranja (na OŠ, SŠ in univerzitetni stopnji)
- uporaba tehnologije za avtentično poučevanje (digitalno pripovedovanje zgodb)
- razvoj digitalnih kompetenc učencev in učiteljev
- modeliranje v izobraževanju (uporaba umetne inteligence za analizo in napovedovanje dejavnikov)
- MINUT v OŠ, avtentični projekti
Sem Lenka Keček Vaupotič, doma iz Ormoža, in poučujem informatiko v Gimnaziji Ormož. Zanima me veliko stvari, med drugim grafično oblikovanje, oblikovanje spletnih strani in programiranje. V projektu mi je najbolj všeč ravno medpredmetno povezovanje, pomoč/nasveti strokovnjakov in gradnja skupnosti oz. primerov dobre prakse. Dijakom želim predstaviti, da reševanje izzivov s programiranjem ni noben bav bav in jih spodbuditi k razmišljanju …
Lep pozdrav vsem,
sem Uroš Ocepek iz Trbovelj, učitelj strokovnih modulov s področja računalništva (program Tehnik računalništva) na Srednji tehniški in poklicni šoli Trbovlje. Poučujem strokovne module iz programiranja (namizne in spletne aplikacije), podatkovnih baz, računalniškega oblikovanja in umetne inteligence - smo prva šola (kmalu že 5. šolsko leto), ki dijakom ponuja vsebine s področja umetne inteligence kot lastno oblikovan strokovni modul (v okviru odprtega kurikula). Sem tudi predsednik Državne predmetne komisije za računalništvo za poklicno maturo; član skupine RINOS2, strokovne delovne skupine (pod vodstvom MIZŠ) za vključitev temeljnih vsebin računalništva in informatike v slovensko šolstvo; član Ekspertne skupine (pod vodstvom MIZŠ) za izvedbo reforme na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja; sokoordinator prenove izobraževalnih programov Računalnikar (SPI), Tehnik računalništva (SSI in PTI); koordinator projektnega šolskega tima in delovnega paketa Razvoj e-učnih gradiv znotraj projekta Projekt BlendVET / KIPSI – Kombinirano izobraževanje v poklicnem in strokovnem izobraževanju – pod vodstvom Centra RS za poklicno izobraževanje: mednarodni projekt Islandije, Norveške in Slovenije.
Zanima me:
- mentoriranje (bodočih) inovatorjev;
- vpeljava (lastnega) agilnega pristopa v poučevanju z igrifikacijo sodelovalnega dela;
- vpeljava digitalnih kompetenc dijakov in učiteljev na področju strokovnega in poklicnega izobraževanja;
- aktualna IKT: brain-computer interface, tehnologiji AR in VR;
- rodoslovje.
Sem učiteljica tehnike in računalništva, po izobrazbi sem profesorica tehnike in fizike z dodatnim izobraževanjem za poučevanje naravoslovja in računalništva.
Pri poučevanju računalništva precej uporabljam Lego WeDo, Lego Mindstorms EV3 in Minecraft Education Edition, vse bolj pa tudi micro:bit, občasno tudi arduino. Omenjene načine poučevanja skušam uporabiti tudi na tehniških dnevih.
Področje, ki mi je bližje, je matematika. V okviru računalništkih predmetov pa poučujem predvsem elektronske preglednice v okviru uporabe računlaništva v gradbeništvu oz. osnov projektiranja.
Poskušam slediti IKT tehnologiji in vpeljevati uporabo le-te v pouk matematike, z namenom raziskovanja, preglednosti, uporabnosti ter s tem razvijati digitalne kompetence pri dijakih.
Pred leti sem poučevala računalništvo na osnovni šoli, kjer pa je bil večinski poudarek na programiranju in logičnem razmišljanju, nekaj malega pa na uporabi različne programske opreme.
Sem Alenka Lenarčič, doma iz okolice Kranja; po izobrazbi sem univ. dipl. inž. kem. teh., poučujem pa kemijo v programih gimnazije in PTI (ekonomski in strojni tehnik) na Srednji šoli Domžale.
Zanima in privlači me vse, kar je povezano z naravo - najprej "analogno", že dolgo pa tudi "digitalno". Na področju kemije in drugje se ukvarjam s fotografijo, snemanjem in obdelovanjem videa ter uporabo obojega pri pouku in predstavitvi/promociji šole na spletu (šolska spletna stran, eUčilnice, FB, IG, ...). Mojo radovednost in raziskovanje vedno pogosteje spremlja dejstvo, da ima dan samo 24 ur ...
Sem Maša Mohar. Po izobrazbi sem diplomirana biokemičarka in magistrica profesorica kemije. Trenutno poučujem kemijo na OŠ Vide Pregarc v Ljubljani, sodelujem pa tudi kot učitelj podaljšanega bivanja za mlajše učence ( 4. Razred). Veliko pa tudi inštruiram kemijo učence, dijake in študente. Nekoč se želim preizkusiti tudi kot učitelj/profesor kemije na gimnaziji ali visoki šoli. Zelo me zanima povezovanje različnih znanj, predvsem tistih, kjer lahko s pomočjo nekega programa/modula, poenostavljeno predstavimo težje predstavljive snovi v kemiji. Zelo rada bi učencem/dijakom približala uporabo računskih kemijskih enačb, ki jih uporabljamo pri kemijskem računstvu, saj opažam, da je učencem/dijakom tukaj najtežje povezati matematično in kemijsko znanje. Sama nisem še nikoli programirala, se pa zelo veselim sodelovanja v takem projektu, ker vem, da mi bo prineslo veliko zanimivih (spo)znanj, ki jih bom lahko izkoristila v prihodnje.
Sem Gabrijela Krajnc,, Korošica, ki že vrsto let delam in živim v Kranju. Trenutno predavam na Višji strokovni šoli Šolskega centra Kranj, kjer pa imamo tudi tehniško šolo in tehniško gimnazijo. Zanimajo me sistemi, omrežja (sem tudi CISCO CCNA inštruktorica), zbirke podatkov, programiranje, fizično računalništvo in seveda povezovanje računalništva z drugimi predmeti. Sodelovala sem tudi v NAPOJ-u na začetku, kjer smo pričeli s predavanji na daljavo za učitelje RIN ( tako v osnovnih kot v srednjih šolah ). Veselim se novih izzivov, novih spoznanj in novih ljudi.
Sem Mojca Baloh, profesorica matematike in fizike in že vrsto let poučujem matematiko na Srednji tehniški in poklicni šoli Trbovlje. Nič nimam proti kredi in tabli, a dijaki so drugačni, kot so bili pred leti. Treba jih je motivirati na različne načine in uporaba IKT tehnologije je nekaj, kar jim je blizu. Vedno želim poskusiti nekaj novega in rada se povezujem z drugimi predmetnimi področji.
Sem Klavdija Hribernik, doma iz Braslovč (Savinjska). Po izobrazbi sem profesorica matematike in poučujem matematiko na Srednji gradbeni, geodetski in okoljevarstveni šoli Ljubljana.
Za sodelovanje pri projektu NAPOJ sem se odločila zato, ker želim pridobiti čim več novih idej kako informatiko / računalništvo prenesti v pouk matematike ter hkrati predstaviti, kje vse to na naši šoli pri pouku že uporabljamo. Predvsem z namenom, da bi bila izvedba ur matematike bolj zanimiva in dojemljiva za dijake ter da bi dijaki dejansko videli, kje vse je matematika uporabna.
Sem Klara Lampret, študentka pedagoške fakultete, smer matematika-računalništvo. Prihajam z Muljave na dolenjskem.
Trenutno sta mi obe študijski smeri pri srcu, tako se v prihodnostij vidim, kot učiteljica enega oz. obeh predmetov.
Najbolj so mi všeč unplug dejavnosti, poučevanje logičnega razmišljanja in predstavitev programiranja mlajšim učencem.
Eden glavnih razlogov za pridružitev projektu je ta, da želim tekom študija pridobiti številne izkušnje, ki mi bodo prav prišle kasneje v življenju.
Vabim še tiste, ki se še niste (na kratko) predstavili v spletni učilnici projekta MINUT - NAPOJ - 2022, da to storite!
Kaj bi brez Matije! Popolnoma sem pozabil na oliko ter sem se pozabil predstaviti. Hvala za opomin, Matija.
Torej ime mi je Andrej in predavam na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani in na Fakulteti za matematiko, naravoslovje in infomracijske tehnologije na Univerzi na Primorskem. Predmeti, ki jih predavam so Podatkovne strukture in algoritmi, Izbrana poglavja iz teorije algoritmov, Vzporedni algoritmi in.Algoritmi v bioinformatiki -- kar preveč algoritmov, ne. :-( No, poleg tega predavam še Komunikacijske protokole in omrežno varnost ter Digitalno forenziko.
Drugače pa sem podobno kot Uroš del skupine RINOS (https://www.racunalnistvo-in-informatika-za-vse.si/) in vas vabim, da preberete poročila skupine na https://www.racunalnistvo-in-informatika-za-vse.si/about/ in še posebej tretjega, Okvir računalništva in informatike od vrtca do srednje šole. Z njim se bomo seznanili tudi na delavnici.
Poleg tega sem predsednik maturitetne komisije za Informatiko, podobno kot je Uroš za računalništvo. Imam pa tudi prste vmes pri učbenikih na https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/ in vodim Komisijo za tekmovanja pri ACM Slovenija (https://tekmovanja.acm.si/).
Najbolj pa si želim, da bi vse vaše neskončno požrtvovalno delo obrodilo sad in, da bi sad bila tudi skupnost učitljev NAPOJ (https://napoj.si/).
Nestrpno pričakujem konec avgusta in se veselim skupnega reševanja zanimivih izzivov!
LPA
Pozdravljeni, sem Andreja Kramar, učiteljica matematike že 26 let, zaposlena sem na Gimnaziji Šentvid. V preteklosti sem se ukvarjala z e-gradivi (Eum, učbeniki Vega) in uporabo pri pouku, zdaj pa bova s sodelavko Nastjo poskušale dvigniti razumevanje matematike in informatike z našimi dijaki z aktivnimi oblikami dela in uporabo tehnologije.
Pozdravljeni.
Sem Marina Trost in že vrsto let učim informatiko na Gimnaziji Vič. Dijakom želim na različne načine približati programiranje (robotki Lego Mindstorms, Raspbery Py + SenseHAT, TOMO, Pišek ipd.) Tudi pri prejšnjih projektih NAPOJ sem sodelovala in zaradi dobrih izkušenj želim še naprej.
Vse dobro,
Marina
Sem Marta Lukanec, Ljubljančanka, ki že dolgo učim kemijo na Gimnaziji Vič. Prijavila sem se, ker sem že sodelovala z informatičarko Marino v medpredmetni povezavi in ker bi se rada naučila še kaj novega, kar bi mi pomagalo pri delu z dijaki.