TL;DR: Do ponedeljka, 6. 2. do polnoči) pošljite (odgovorite tukaj) naslov vaše teme za konferenco oz. obestilo, da takrat pa res ne morete biti zraven
====================================================================================================================
Naše delo na projektu MINUT NAPOJ bi radi predstavili še na eni konferenci. Gre za 7. KONFERENCO UČITELJEV/-IC NARAVOSLOVNIH PREDMETOV – NAK 2023, ki bo od 17. do 18. aprila 2023 v Kongresnem centru Thermana Park Laško.
Sodelovali bi tako s predavanji kot delavnicami (60 ali 90 minutnimi). Stroške udeležbe (prenočišče, kotizacija ...) naj bi predvidoma kril projekt MINUT NAPOJ.
Tukaj je način prijavljanja malo drugačen. Rok, Andrej, Irena in jaz se dogovarjamo z organizatorji, katere "naše" teme (nosilna tema je Z znanjem in ravnanjem naslavljajmo podnebne spremembe in trajnostnost ) bi poskusili pokriti in v obliki koliko "nastopov". Zato trenutno ne moremo vedeti, kdo med vami bi bil lahko aktivni udeleženec. Vsekakor bomo poskusili, da bi bili to prav vsi med vami.
Potrebujemo pa pomoč (in to kot vedno - "čez noč"): čimprej (če le možno, pa do ponedeljka, 6. 2. do polnoči) pošljite (odgovorite tukaj):
- obvestilo, da nikakor ne bi sodelovali (veste, da takrat nikakor ne boste imeli časa /lahko pa napišete, da lahko sodelujete le npr. 17. ali le 18. 4.)
- obliko, ki vam je bolj pri srcu
- delavnica (60 ali 90 minut)
- predavanje (20 minut)
- delavnica in predavanje
- Naslov delavnice/predavanja
- Nekaj vrstic opisa s katerim bomo prepričali orrganizatorje (ti so napisali: Bodite čim bolj inovativni in aktualni. Čimbolj se držite nosilne teme Z znanjem in ravnanjem naslavljajmo podnebne spremembe in trajnostnost in "idej" PODNEBNI CILJI - TRAJNOSTNA RABA ENERGIJE, Biodiverzitetna kriza kot posledica podnebnih sprememb, energetska kriza, idaktični pristopi k celostni obravnavi podnebnih sprememb, Digitalne kompetence (v naravoslovju), Zelena kemija, poraba digitalnih tehnologij pri eksperimentiranju in merjenju [ampak saj veste kako je s tem - v vašem opisu le napišite kakšno "lepo zveneč stavek", ampak tako ali tako lahko "podnebnostno" in "trajnostno" pobarvate karkoli, kar ste delali!
- Te opise in naslov bomo (RoIrAnMa) še malo "obdelali" in posredovali kot celoto organizatorjem.
O dejanskem sodelovanju bi se pomeniti potem, enkrat po 20. 2., ko bo tudi znano, okvirno katere prispevke so organizatorji uvrstili v program.
Potrebujemo odgovore ...
===================
Čimprej (če le možno, pa do ponedeljka, 6. 2. do polnoči) pošljite (odgovorite tukaj):
- obvestilo, da nikakor ne bi sodelovali (veste, da takrat nikakor ne boste imeli časa /lahko pa napišete, da lahko sodelujete le npr. 17. ali le 18. 4.)
- obliko, ki vam je bolj pri srcu
- delavnica (60 ali 90 minut)
- predavanje (20 minut)
- delavnica in predavanje
- Naslov delavnice/predavanja
- Nekaj vrstic opisa s katerim bomo prepričali orrganizatorje (ti so napisali: Bodite čim bolj inovativni in aktualni. Čimbolj se držite nosilne teme Z znanjem in ravnanjem naslavljajmo podnebne spremembe in trajnostnost in "idej" PODNEBNI CILJI - TRAJNOSTNA RABA ENERGIJE, Biodiverzitetna kriza kot posledica podnebnih sprememb, energetska kriza, idaktični pristopi k celostni obravnavi podnebnih sprememb, Digitalne kompetence (v naravoslovju), Zelena kemija, poraba digitalnih tehnologij pri eksperimentiranju in merjenju [ampak saj veste kako je s tem - v vašem opisu le napišite kakšno "lepo zveneč stavek", ampak tako ali tako lahko "podnebnostno" in "trajnostno" pobarvate karkoli, kar ste delali!
Na žalost na konferenci NAK ne moreva sodelovati, ker imamo takrat študijske obiske z Norveške in Islandije.
Škoda ...
Se boste s kolegi iz Naorveške in Islandiej menili tudi kaj v povezavi z našim projektom? Če da, se priporočamo za kak prispevek v Forumu!
Zdravo,
z Romanom sva pripravljena sodelovati na konferenci NAK. Ostalo še pošljeva ...
LP, Lenka
LP,
samo še dodam - delavnica bi bila s fizičnim rač. pri pouku.
***************************
Pa še ostalo:
Naslov:
S fizičnim računalništvom nad raziskovanje podnebja s trajnim znanjem oz. Pri fiziki si lahko sam izdelam računalniške merilnike za skoraj vse
(Matija, se da tole kako pametno preoblikovati ali pa izberi enega od teh??)
Povzetek:
Fizično računalništvo je v bistvu obstajalo preden so ljudje sestavili prvi pravi računalnik. Uporabljali so elektroniko za krmiljenje, jo sestavljali v analogne računalnike, ojačevalce, merilnike... Nato so na koncu izdelali računalnik kot neko celoto.
Zakaj pa mi zdaj ne bi z učenci tega obrnili na glavo in s pomočjo računalnika izdelali merilnike? Tehnika programiranja je postala dovolj enostavna, da to lahko počne slehernik med nami. Zato jih lahko učenci uporabijo za merjenje lastnosti okolja, podnebja, temperaturnih razlik, magnetnega polja in še česa. In to tako, da bi se ob tem naučili učiti, raziskovati, programirati, spoznali tehnične osnove delovanja naprav, razvijali splošno razgledanost in spretnosti reševanje problemov.
Ni vprašanje ZAKAJ BI, temveč ZAKAJ NE BI !!!
************************
Še kaj manjka???
Lp,Roman
Z Mašo bi lahko sodelovali s predavanjem ali pa delavnico:
Ob računalniškem modeliranju kemijskih reakcij pri učencih vzpodbudimo razmišljanje o zmanjšanju porabe nevarnih snovi, ponovne uporabe ter o možnostih uporabe nadomestnih snovi, ki na okolje ne vplivajo tako škodljivo.
Uporabili bi naravna topila, izdelali milo, neškodljiva pralna sredstva.
Škoda, da ste odgovorili le Lenka, Uroš in Roman ... ter posredno Mojca (kot par z Urošem)
Še vedno si želimo vaših odgovorov in mnenj! Ampak res se mudi, ker moramo zadeve najaviti do četrtka in bi nam vaša inovativnosti pri opisovanju vaših projektov prišla zelo prav!
Danes ste verjetno tisti, ki sodelujete na konferenci NAK 2023, dobili predlogo PPTX, ki jo moramo uporabiti.
Prosil bi, če bi se lahko nekdo javil in to predlogo malo "popravil", tako, da bi bil na njej še Logotip in navedba projekta MINUT NAPOJ. Ker je prosojnice potrebno oddati do 15.4. bi bilo odbro, da je to opravljeno vsaj do srede, 12. 4.
LP,
v torek bo. Na zadnjem sestanku smo se že o tem pogovarjali.
Zdaj bo lažje, ker so poslali mušter, ki ga moramo imeti zaradi njih.
Lp,Roman
Oj,
evo ga. Z Lenko sva imela 3 v igri, a je tale zmagal.
Naš logotip je v matrici prosojnic in se pojavlja na vseh prosojnicah. Če ga kdo želi odstraniti - to lahko naredi v matrici diapozitiva.
Kar se tiče misli/izreka o NAPOJ/MINUT - se mi zdi, da imamo različne. Naj potem vsak doda svojega.
Lp, R&L
Fino. Hvala Roman in Lenka!
Bravo mi!
Uspelo nam je! NAK predstavitev je v učilnici.
Lep večer in LPA