Opombe kemijski kalkulator V1

Splošen komentar:

  • Se opravičujem, a ne razumem, kaj ste mislili s pojmom »pretvarjanje količin«.
  • Veselim se dela na delavnici, kjer bo ideja postala bolj natančno izražena.
  • Pri konkretnih izdelkih je bilo mišljeno to, kar bo konkretno nastalo v okviru delavnice (in kasnejšega dela)
  • pri opisu za učitelja openjata "le" uporabo gradiv, izdelanih s H5P (in verjetno vključenih v spletno učilnico Moodle?), v nadaljevanju pa nastopi še programiranje?
  • Kateri "izdelki" naj bi naslavljali "da učitelji spoznamo, kako lahko računalniška pismenost vpliva na dojemanje okolja"

RIN:

  • pojem knjižnice (modularizacija), vmesnika in/oziroma podpisa
  • učenci sami naredijo primer preprostega modula/knjižnice
  • opis H5P kot knjižnice/platforme
  • preprost program za uporabo le-te
  • uporabniška zgodba o rešitvi problema
  • postopek rešitve (algoritem)
  • programiranje postopka
  • Smisleno je predvideti, kateri programerski koncepti bodo zajeti v nalogah za Projekt TOMO

Zadnja sprememba: Wednesday, 24 August 2022, 12:13