Opombe kemijski kalkulator V1
Splošen komentar:
- Se opravičujem, a ne razumem, kaj ste mislili s pojmom »pretvarjanje količin«.
- Veselim se dela na delavnici, kjer bo ideja postala bolj natančno izražena.
- Pri konkretnih izdelkih je bilo mišljeno to, kar bo konkretno nastalo v okviru delavnice (in kasnejšega dela)
- pri opisu za učitelja openjata "le" uporabo gradiv, izdelanih s H5P (in verjetno vključenih v spletno učilnico Moodle?), v nadaljevanju pa nastopi še programiranje?
- Kateri "izdelki" naj bi naslavljali "da učitelji spoznamo, kako lahko računalniška pismenost vpliva na dojemanje okolja"
RIN:
- pojem knjižnice (modularizacija), vmesnika in/oziroma podpisa
- učenci sami naredijo primer preprostega modula/knjižnice
- opis H5P kot knjižnice/platforme
- preprost program za uporabo le-te
- uporabniška zgodba o rešitvi problema
- postopek rešitve (algoritem)
- programiranje postopka
- Smisleno je predvideti, kateri programerski koncepti bodo zajeti v nalogah za Projekt TOMO
Zadnja sprememba: Wednesday, 24 August 2022, 12:13